التهابات بازار مسکن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار مسکن، این روزها شاهد شرایط سخت بازار مسکن هستیم، بطوری که بسیاری از اقشارجامعه اجاره نشین و متقاضیان خرید مسکن از میزان کمبود واحدهای مسکونی با قیمت های متوازن نگران هستند.

طی بررسی های صورت گرفته شده از سوی کارشناس بخش مسکن، میزان قرار داد های اجاره ای و خرید و فروش مسکن در اداره ثبت املاک کاهش یافته است لذا مسکن های در مناطق مختلف با قیمت نامتعارف در بازار برای خرید  و فروش وهمچنین اجاره نشین وجود دارد که متاسفانه مسکن هایی که با قیمت بسیار بالا  یافته شده با سلیقه بسیاری از قشر جامعه متناسب نیست. 

 عضوهیات مدیره کانون انبوه سازان  در خصوص برنامه ششم دولت بیان نمود: با اجرای برنامه ششم دولت زمینه ساز بهبود این روند فراهم می شود و وضعیت بازار مسکن سروسامان  می گیرد اما هم اکنون با کمال تاسف می توان گفت این مرحله به اجرایی شدن نرسیده است.

اکنون در شرایطی که بازار مسکن به سر میبرد، بسیاری از سازندگان  منطقه های شمال شهر تهران از فروش مسکن های خود صرف نظر کردند و متاسفانه در حوزه بازار مسکن مشکلات متعددی برای سازندگان ایجاد شده است؛ از جمله خرید مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز واحد های مسکونی  که به دلیل گرانی بیش از حد این محصولات بسیاری از سازندگان واحد های مسکونی خود را نیمه کاره رها کردند.

طبق آمارهای اعلام شده این روند نامتعارف بازار مسکن موجب شده که بسیاری از سازندگان مسکن مناطق مختلف شهر تهران برای فروش مسکن های خود تمایل زیادی نداشته باشند و در انتظار بهبود روند این حوزه بسر میبرند که شاید در آینده نزدیک بتوانند  سود بیشتری از فروش مسکن های خود بدست آورند. همچنین بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که امسال میزان معاملات مسکن در مقایسه با سال 96 در سیر نزولی قرار گرفته است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: